سلامت

تاثیر شربت آسماویت کمک به حفظ سلامت عمومی بدن

شربت آسماویت را می توان بسیار مناسب در زمینه کمک به بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان به حفظ سلامت بدنی کمک و منجر به تقویت قدرت تنفسی شد.

توضیحاتی درباره شربت آسماویت

شربت آسماویت را می توان بسیار مؤثر در زمینه کمک به بهبود و تقویت سلامت سیستم ایمنی بدن و هم چنین بهبود در عملکرد آن در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان به تقویت قدرت تنفسی کمک و علائم ناشی از بیماری ها و عفونت های سیستم تنفسی را برطرف کرد. محصول مورد بررسی با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی می تواند بسیار مناسب در زمینه کمک به بهبود گردش خون در مویرگ ها و رفع انقباضات نای و نایژه ها باشد که با استفاده از آن می توان به بهبود عملکرد سیستم بدنی کمک و منجر به رفع بیماری های عفونی از قبیل سرما خوردگی و آنفولانزا و علائم ناشی از آن شد.

محصول مورد بررسی فاقد هر گونه رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی حساسیت زا می باشد که با استفاده از آن می توان به درمان انواع عفونت های حاد تنفسی کمک و سرشار از خواص آنتی اکسیدانی می باشد.

شربت آسماویت با دارا بودن ترکیباتی بسیار مؤثر از قبیل ویتامین D، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین های گروه B، مواد معدنی آهن، زینک، سلنیوم، منگنز، منیزیم و هم چنین اسید آمینه لیزین و بیوفلاونوئیدهای مرکبات، باعث شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت حفظ سلامت دستگاه تنفسی، هم چنین به بهبود سلامت عمومی بدن نیز کمک کند.

بهترین زمان برای استفاده کردن از شربت موردنظر، بعد از وعده غذایی صبحانه یا ناهار می باشد به خاطر این که استفاده کردن از این شربت، از بروز عوارض گوارشی پیشگیری می کند و باید بیان کرد که شربت آسماویت از جمله مهم ترین مکمل های سرشار از ریز مغذی هایی می باشد که هم چنین می توان با استفاده از آن به بهبود و تقویت سیستم عصبی نیز کمک و مانع از به خواب رفتن شد و به همین خاطر است که توصیه می شود که افراد این شربت را با فاصله از زمان خواب مصرف کنند.

والدین باید در جریان باشند که در صورتی که قصد تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان بالای 1 سال را داشته باشند و از ایجاد عوارض و اختلالاتی در بدن آن ها از قبیل سرما خوردگی و یا آنفولانزا پیشگیری کنند، بهترین گزینه برای کودک آن ها، استفاده از شربت آسماویت می باشد که با استفاده از آن می توان با ضعف های سیستم عصبی مقابله و منجر به تقویت آن شد.

علل استفاده از شربت آسماویت

شربت آسماویت را می توان بسیار مؤثر در زمینه کمک به بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن افراد و هم چنین بهبود عملکرد آن در برابر انواع بیماری ها از قبیل بیماری های عفونی از قبیل سرما خوردگی و آنفولانزا و علائم و نشانه های ناشی از آن در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان به خاطر دارا بودن ترکیبات و مواد ویتامینی و معدنی بسیار مؤثر و هم چنین زینک، سلنیوم و منگنز، منجر به حفظ سلامت عمومی بدن و پیشگیری از ایحاد هر گونه عارضه و ناراحتی در آن شود. افراد باید در جریان باشند که با استفاده از این شربت، می توان به پاکسازی ریه افراد در معرض انواع آلاینده ها و یا دود سیگار کمک کرد و منجر به رفع حساسیت ها و آلرژی های فصلی در آن ها شد و به این ترتیب به ارتقا سلامت کلی بدن کمک کرد.

ویژگی های شربت آسماویت

  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن افراد؛
  • کمک به تقویت کردن قدرت تنفسی؛
  • حفظ سلامت دستگاه تنفسی افراد؛
  • کاهش دهنده علائم ناشی از بیماری ها و عفونت های سیستم تنفسی افراد؛
  • پیشگیری کننده از ابتلای فرد به بیماری های عفونی از قبیل سرما خوردگی و آنفولانزا؛
  • کمک به بهبود و حفظ سلامت بدن؛
  • سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و هم چنین عناصر ضروری موردنیاز برای بدن؛
  • دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی؛
  • کمک به بهبود گردش خون در مویرگ ها؛
  • رفع انقباضات نای و نایژه ها؛
  • بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به مشکلات حاد ریوی با مشورت پزشک؛
  • بسیار مناسب برای درمان عفونت های حاد تنفسی؛
  • فاقد هر گونه مواد رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی حساسیت زا؛
  • کمک به ارتقا سلامت کلی بدن؛
  • کمک به رفع آلرژی ها و هم چنین حساسیت های فصلی؛
  • کمک به پاکسازی ریه افرادی که در معرض آلاینده ها و یا دود سیگار قرار دارند؛
  • دارای طعمی بسیار عالی؛

مواد تشکیل دهنده شربت آسماویت

 

نام ترکیب مقدار موجود ترکیب موردنظر به ازای 10 میلی لیتر درصد نیاز روزانه
ویتامین A IU 1500 56 %
ویتامین D 25 میکروگرم 500 %
ویتامین E 10 میلی گرم 56 %
تیامین 3 میلی گرم 273 %
ویتامین B6 1.5 میلی گرم 107 %
ریبوفلاوین 1 میلی گرم 71 %
فولیک اسید 200 میکروگرم 100 %
ویتامین B12 2.5 میکروگرم 100 %
ویتامین C 40 میلی گرم 50 %
نیاسین 10 میلی گرم 62 %
پانتوتنیک اسید 5 میلی گرم 83 %
زینک 5 میلی گرم 50 %
آهن 5 میلی گرم 36 %
منیزیم 50 میلی گرم 13 %
منگنز 0.5 میلی گرم 25 %
سلنیوم 40 میکروگرم 73 %
ال لیزین 25 میلی گرم *
بیوفلاونوئیدهای مرکبات 10 میلی گرم *

 

کلام آخر

در متن فوق به بررسی و معرفی یکی از مناسب ترین شربت های قابل استفاده برای افراد جهت تقویت سیستم ایمنی بدن آن ها در برابر انواع عفونت ها از قبیل سرما خوردگی و هم چنین انفولانزا پرداخته شده است که شربت آسماویت نامیده می شود و این مکمل که سرشار از مواد معدنی و ویتامین های موردنیاز بدن افراد می باشد، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار مؤثری جهت ارتقاء سلامت عمومی بدن افراد و رفع عفونت های موجود در آن می باشد و با استفاده از این شربت می توان به بهبود عملکرد دستگاه تنفسی کمک کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *