پوست،مو و ناخن

بهترین راه برای تقویت ریشه مو

کلاژینو را می توان به عنوان یکی از مکمل های بسیار مؤثر با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی در جهت کمک به بهبود و تقویت ریشه مو در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان از ایجاد هرگونه عوارض و اختلال در مو پیشگیری کرد.

توضیحاتی درباره کلاژینو

معمولاً افراد دوست دارند که موهایی بلند و ضخیم و عاری از هر گونه اختلال از قبیل ریزش، نازک شدن تار آن ها و هم چنین کم حجم شدن آن ها داشته باشند. برای این کار، این افراد تلاش می کنند که همواره از محصولات و فرآورده های بسیار مقوی برای تقویت ریشه مو استفاده کنند تا بتوانند از ایجاد هر گونه آسیب در آن ها پیشگیری نمایند. بهتر است بیان کنیم که افراد باید برای بهبود و تقویت ریشه مو، از ابزارهای حرارتی کم تر استفاده کنند. به طور کلی، استفاده از سشوار، اتو مو، فر کننده و هم چنین بیگودی و سایر دستگاه های حرارتی و حالت دهنده به مو، ممکن است که تأثیراتی منفی بر رشد موها داشته باشد و باید بیان کرد که اگر افراد دارای موهایی نازک، حساس و شکننده باشند، باید حرارت بیش از حد را کاهش دهند چرا که می تواند منجر به تضعیف مو و هم چنین آسیب رساندن به تار آن ها و وز شدن آن ها شود.

از دیگر اقدامات بسیار مؤثر برای کمک به بهبود و تقویت ریشه مو این است که افراد باید همواره سعی کنند از ویتامین های بیش تری استفاده نمایند و باید این را به خاطر داشته باشند که موها نیز به خاطر سایر قسمت های بدن برای حفظ سلامت و افزایش در میزان استحکام و سلامتی، به ویتامین ها و مواد مغذی نیاز دارند و با استفاده از آن ها می توانند به کاهش در ریزش موهای خود کمک و منجر به تقویت ریشه مو شوند. از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی می توان به ویتامین A، ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین E و هم چنین D و آهن و زینک اشاره کرد.

علاوه بر این، باید بیان کرد که مکمل های بسیار زیادی برای کمک به بهبود و تقویت موهای افراد و به ویژه تقویت ریشه آن ها وجود دارد که از جمله یکی از مؤثرترین این مکمل ها کلاژینو می باشد. با بالا رفتن سن افراد میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن آن ها کاهش پیدا می کند و این می تواند منجر به ایجاد اختلالاتی در موها از قبیل نازک شدن تار موها، ریزش و هم چنین سفید شدن آن ها و سایر اختلالات و عوارض دیگر شود و بنابراین، افراد باید برای کمک به بهبود و تقویت ریشه مو از محصولات و مکمل های بسیار مؤثر حاوی کلاژن استفاده کنند تا بتوانند به رشد و تقویت موهای خود کمک و از ایجاد هر گونه عوارض و اختلال در آن ها از قبیل سفیدی و نازک شدن و هم چنین ریزش آن ها پیشگیری کنند و به این ترتیب میزان کلاژن از دست رفته بدن خود را بازیابی کنند. بنابراین، استفاده از مکمل کلاژینو می تواند در این زمینه بسیار مؤثر و مهم باشد.

از مهم ترین ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کلاژینو می توان به ویتامین C، هیالورونیک اسید، زینک و بیوتین اشاره کرد که با دارا بودن خاصیت انتی اکسیدانی بسیار قوی، می تواند به حفظ سلامت و تقویت ریشه مو افراد کمک و هم چنین منجر به تحریک رشد موها و پیشگیری از ریزش و سفید شدن تدریجی در آن ها شود.

لازم به ذکر است که کلاژینو اسیدهای آمینه فراوانی را فراهم می کند که از طریق آن ها می توان به رشد موها و تقویت آن ها کمک و از ایجاد هر گونه آسیب در آن ها پیشگیری کرد. همان طور که بیان شد، کلاژینو، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار مؤثری می باشد که به همین می توان آن را بسیار مؤثر در زمینه کمک به پیشگیری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در نظر گرفت و باید بیان کرد که رادیکال های آزاد، در نتیجه استرس، آلاینده های هوا، سیگار کشیدن و هم چنین انتخاب نامناسب رژیم غذایی، الکل و هم چنین سایر تأثیرات محیطی در بدن ایجاد می شود که این مواد می توانند بیش از حد به سلول ها، پروتئین ها و هم چنین DNA افراد آسیب برسانند و بنابراین، باید بیان کرد استفاده از کلاژینو می تواند در این زمینه بسیار مؤثر و مهم باشد.

از مهم ترین خواص دیگر استفاده از کلاژینو این است که با استفاده از آن می توان به بهبود و تقویت خاصیت ارتچاعی و استحکام ریشه مو کمک و هم چنین از نازک و ضعیف شدن ریشه مو پیشگیری می کند و با استفاده از این محصولات مکملی، می توان به افزایش در میزان رشد موها و فولیکول های آن ها کمک کنند. افراد می توانند با استفاده روزانه از مقداری پودر کلاژینو که روزانه 1 ساشه می باشد، با آب، چای، آب میوه، شیر و سایر نوشیدنی های مورد علاقه خود، و مصرف مستمر آن به صورت مستمر بین 8 تا 16 هفته، تأثیرات بیش تر آن را بر روی روشد ریشه مو و تقویت موها و هم چنین پرحجم و ضخیم شدن آن ها ببینند.

عموم افراد اعم از زنان و مردان می توانند از کلاژینو برای تقویت ریشه مو استفاده کنند و حال این که در صورتی که افرادی چون زنان باردار قصد استفاده از این مکمل را در این دوران داشته باشند باید در این زمینه احتیاط و قبل از استفاده با پزشک خود در این زمینه مشورت کنند و یا اگر افراد در حال استفاده از داروهای دیگری می باشند و یا به بیماری های خاص مبتلا هستند، باید برای استفاده از این مکمل، با پزشک خود در این راستا مشورت کنند.

کلام آخر

در متن فوق به بررسی یکی از مکمل های بسیار مؤثر برای تقویت ریشه مو و پیشگیری از نازک شدن تار آن ها و هم چنین ریزش و کم حجم شدن موها پرداخته شده است که کلاژینو نامیده می شود.

 

پودر کلاژینو بیوتی 30 ساشه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *