سلامت

درد مفاصل را جدی بگیرید

مکمل آوودین می تواند بسیار مؤثر در زمینه کمک به درمان درد مفاصل و التهاب های موجود در استخوان ها و عضلات باشد که با استفاده از آن می توان به تقویت عضلات و مفاصل و پیشگیری از ایجاد هر گونه اختلال در آن ها کمک کرد.

توضیحاتی درباره مکمل آوودین

مکمل آوودین که حاوی ترکیباتی بسیار مؤثر از قبیل عصاره زنجبیل، سویا و هم چنین آووکادو می باشد، می تواند بسیار مؤثر در زمینه کمک به تقویت مفاصل و استخوان های افراد باشد. به گونه ای که افراد با استفاده از آن می توانند به کاهش درد مفاصل و هم چنین رفع هر گونه عوارض و التهاب در آن ها کمک کنند. باید بیان کرد که استفاده افراد از مکمل موردنظر به مدت 3 ماه تا 3 سال، می تواند با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی عضلات و کاهش دردها و التهاب های عضلانی و هم چنین دردهای مفصلی شود و با استفاده از آن می توان سرعت پیشرفت آرتروز را کاهش داد.

اگرچه معمولاً افراد برای کاهش درد مفاصل می توانند از داروهای مسکن و ضد التهاب استفاده کنند و باید بیان کرد که استفاده طولانی مدت از داروهای مسکن، می تواند منجر به ابتلای فرد به مشکلات و عوارض جانبی و وخیمی از قبیل مشکلات گوارشی، خون ریزی معده، نارسایی کلیه و هم چنین نارسایی کبد شود. بنابراین، پیشنهاد می شود که افراد به جای استفاده از این مسکن ها بهتر است که از مکمل آوودین استفاده کنند که با دارا بودن یک منشأ کاملاً گیاهی، می تواند درد مفاصل و التهاب های موجود در آن ها را کاهش و هم چنین به بازسازی عضلات و توده های عضلانی افراد کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نماید و افراد با استفاده از آن می توانند به افزایش در تراکم و حجم عضلات خود کمک و از ایجاد هر گونه ناراحتی در ان ها از قبیل ریزش و یا تحلیل پیشگیری نمایند.

علاوه بر خواص و ویژگی های ذکر شده در فوق، هم چنین باید ذکر شود که افراد با استفاده از مکمل آوودین می توانند از تخریب پیشرونده غضروف ها پیشگیری و هم چنین با استفاده از آن، نیازی به استفاده از داروهای مسکن ندارند. به طور کلی می توان گفت که با استفاده از مکمل موردنظر است که مصرف کنندگان از آن، می توانند به سهولت در تحرک مفاصل کمک و درد مفاصل را بهبود دهند. افراد با استفاده روزانه 1 عدد از مکمل آوودین بعد از غذا، می توانند به بهبود و تقویت عضلات و مفاصل خود کمک و هر گونه ناراحتی و آسیب در آن ها را کاهش دهند.

علل استفاده از مکمل آوودین

بسیاری از افراد ممکن است که به دردها و ناراحتی هایی در عضلات و مفاصل خود مبتلا شوند که باید برای کمک به رفع آن ها از مکمل های بسیار مناسبی در این زمینه استفاده کنند و باید بیان کرد که استفاده از مکمل آوودین، با دارا بودن خاصیت تسکین درد مفاصل و عضلات، می تواند به بهبود و تقویت آن ها کمک و از ایجاد هر گونه ناراحتی و اختلال در آن ها پیشگیری کند.

ویژگی های مکمل آوودین

  • کاهش دادن دردها و التهاب های موجود در استخوان ها؛
  • کاهش دهنده درد مفاصل و بهبود سلامت آن ها؛
  • پیشگیری کننده از تخریب پیشرونده غضروف ها؛
  • کاهش نیاز فرد به استفاده از داروهای مسکن؛
  • کاهش دادن دردهای عضلانی؛
  • کمک به بازسازی و ترمیم عضلات؛
  • حاوی ترکیباتی بسیار مؤثر از قبیل عصاره زنجبیل، سویا و هم چنین آووکادو؛
  • سهولت تحرک مفاصل؛
  • بهبود دیسک کمر و مشکلات سیاتیک؛

فواید استفاده از مکمل آوودین

مکمل آوودین از جمله مکمل های موجود از گروه مفاصل و استخوان ها می باشد که با استفاده از آن ها می توان به تقویت و بهبود عضلات و استخوان های خود کمک و از ایجاد هر گونه ناراحتی و آسیب در آن ها از قبیل درد مفاصل و هم چنین تحلیل و ریزش عضلات پیشگیری کرد. با استفاده از این محصول افراد می توانند به بهبود و تقویت و هم چنین بازسازی عضلات خود کمک و به افزایش در توده های عضلانی خود کمک کنند.

با استفاده از این مکمل، می توان هم چنین به بهبود دیسک کمر و مشکلات سیاتیک نیز کمک و به حفظ سلامت مفاصل و غضروف ها و هم چنین بازسازی آن ها کمک های بسیار مؤثر و مفیدی نمود.

مواد تشکیل دهنده مکمل آوودین

در جدول زیر به بررسی مؤثرترین ترکیبات تشکیل دهنده مکمل مورد بررسی به ازای میزان موجود از هر ترکیب در این محصول و هم چنین درصد نیاز روزانه به آن اشاره شده است:

 

نام ترکیب مقدار موجود ترکیب موردنظر در هر 1 عدد کپسول درصد نیاز روزانه
عصاره کامل آووکادو – سویا 300 میلی گرم **
آووکادو 1 قسمت **
سویا 2 قسمت **
عصاره زنجبیل 100 میلی گرم **
ویتامین D3 IU 400 **

 

کلام آخر

در این متن به بررسی و معرفی یکی از مؤثرترین مکمل های قابل استفاده برای افراد جهت کمک به درمان درد مفاصل پرداخته شده است که مکمل آوودین نامیده می شود و با استفاده از آن می توان ضمن کمک به رفع التهاب ها و دردهای موجود در عضلات و استخوان های افراد، به بهبود و تقویت عضلات و استخوان ها کمک و از ایجاد هر گونه اختلال در آن ها پیشگیری کند.

زنان باردار و یا مادران شیرده برای استفاده از این مکمل، باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. هم چنین در صورتی که افراد در حال استفاده از داروهای خاصی می باشند و یا به بیماری های مزمنی دچار هستند، باید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت نمایند. علاوه بر این، لازم است بیان کنیم که مکمل آوودین حاوی زنجبیل می باشد و باید بیان کرد که مصرف عصاره زنجبیل در بیماران دیابتی و یا با فشار خون بالا ممکن است که منجر به کاهش قند خون و فشار خون شود و افرادی که از این محصول استفاده می کنند باید در این زمینه احتیاط کنند.

کپسول آوودین هولیستیکا ۳۲ عدد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *